وزن هر متر مربع ورق عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی از دسته محصولاتی است که در سال های اخیر در صدر فروش قرار داشته است. ویژگی های منحصر بفرد نسبت به سقف های دیگر و همچنین افزایش سرعت عمل در حین اجرای پروژه از دسته مزایای این سقف ها می باشد. برای خرید عرشه های فولادی بایستی از شرایط فیزیکی آن آگاه باشید. متریال استفاده شده در آن ها، وزن، بار مرده و.. از جمله مواردی هستند که برای خرید به شما کمک می کنند. با توجه به این که سقف عرشه فولادی جزو محصولات پر طرفدار در سال های اخیر می باشد، ما می خواهیم شما همراهان عزیز را با برخی از ویژگی های این محصول از جمله وزن و یا بار مرده عرشه فولادی آشنا کنیم.
شما دوستان عزیز می توانید با شهر آهن همراه باشید تا اطلاعات مورد نظر خود را برای یک خرید مطمئن به دست آورید. اطلاعات مورد نیاز درباره مقاطع فلزی از جمله انواع ورق همچون قیمت ورق mo40، قیمت ورق رنگی، ویژگی ها و قیمت ورق گالوانیزه و .... را در شهر آهن مشاهده کنید.

وزن هر متر مربع ورق عرشه فولاد

نحوه محاسبه وزن سقف عرشه فولادی

سقفی که می خو.اهیم برای محیط مورد نظر خود استفاده کنیم بایستی از پارامتر های مورد نیاز ما پیروی کند. برای مثال اگر از سقف های عرشه فولادی استفاده می کنیم باید بدانیم که چه وزنی را شامل می شوند تا پایه های با مقاوت مورد نظر طراحی کنیم. اگر به دنبال دوام و کیفیت بالا برای سقف خود می باشید بایستی از روش های محاسباتی مورد نظر استفاده کنید تا یک سازه مهندسی و با کیفیت را در پروژه خود تحویل بگیرید.
برای محسابه وزن عرشه های فولادی بایستی به پارامتر هایی از جمله عرض ورق گالوانیزه، ضخامت ورق گالوانیزه، وزن مخصوص آهن توجه داشته باشیم. با استفاده از این ابعاد می توانیم به وزن عرشه فولادی دست پیدا کنیم. البته متریالی که شما برای سقف خود استفاده می کنید نیز بسیار در وزن آن اهمیت دارد. استفاده از متریال مرغوب با کمترین نا خالصی شما را به وزن هدف نزدیک تر می کند. وزن هدف یا ایدهال وزنی است که شما با تاوجه به محاسبات خود و رعایت تمامی پارامتر ها بدست آورده اید.
محاسبه عددی وزن عرشه فولادی یک مقدار نسبی به ما می دهد. از این مقدار نسبی می توانیم برای تخمین خرید و یا قیمت محصول مورد نظر خود استفاده کنیم.

وزن هر متر مربع ورق عرشه فولاد

محاسبه بار مرده سقف عرشه فولادی

برای ساخت یک سقف مستحکم بایستی بار یا وزنی که این سقف باید تحمل کند را محاسبه کنیم و سازه خود را در شرایطی بسازیم که بتواند این بار را تحمل کند. بار مرده و یا بار برف از جمله بار هایی هستند که سقف باید تحمل کند. اما حال با این سوال مواجه می شویم که بار مرده چیست؟
بار وارد شده به عرشه فولادی که توسط خود سازه به آن وارد می شود را بار مرده می گویند. این بار توسط بار بر ساختمان، کف، رو کاری سقف، دیوار جدا کننده و.. به عرشه فولادی وارد می شود.
حداقل بار مرده عرشه فولادی را حساب می کنیم و به عنوان پایه بار وارد شده در نظر می گیریم. سازه خود را در شرایطی طراحی می کنیم که بتواند این بار را حمکل کند و دچار خرابی و بروز مشکل نشود.
اما حال سوال اصلی ما این است که چه مواردی در محاسبات بار مرده سقف عرشه فولادی تاثیر گذار است؟
موازییک سیمانی، ایزوگام، خورده آجر، وزن چاله بتنی و.. از جمله مواردی هستند که در بار مرده سقف عرشه فولادی تاثیر گذار اند و باید در محاسبه بار مرده به آن ها توجه کرد.
متریالی که شما برای سازه خود استفاده کرده اید بسیار اهمیت دارد. دلیل آن این است که سازه مورد نظر با مترال مشخص بار حداقل بار مرده مورد نظر خود را شامل می شود.
شما همراهان عزیز می توانید برا مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید عرشه فولادی با شهر آهن همراه باشید.