کارخانه تولید توری سرندی

توری سرندی شبکه ای از مفتول های گلوانیزه است. درکارخانه های تولید تور سرندی، مفتول ها به هم بافته می شوند و توری سرندی تولید می شود. پس از بافته شدن مفتول ها به هم، فضا خالی ایجاد می شود که به این فضا خالی چشمه می گویند. برای افزایش مقاومت توری های سرندی مفتول ها را به هم جوش می دهند. علاوه بر این، جوش دادن مفتول ها به هم باعث می شود که چشمه ها یکنواخت شوند. توری های سرندی در جنس ها و سایز های مختلف چشمه، در کارخانه ها تولید می شوند و کاربرد فراوانی در صنایع غذایی، باستان شناسی، ساخت و ساز، غربالگری و سرند کردن، حصار کردن و... استفاده می شود ما در این مقاله سعی داریم انواع توری سرندی تولید شده در کارخانه و بهترین کارخانه تولید توری سرندی را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

انواع توری سرندی تولید شده در کارخانه

توری سرندی از لحاظ کاربردی به دو دسته توری سرندی شیت یا توری سرندی رولی دسته بندی می شوند. در ادامه به انواع توری سرندی تولید شده در کارخانه می پردازیم:
1-توری سرندی گالوانیزه: در کارخانه ها از دو فرآیند برای آبکاری فلزات استفاده می شود. فرآیند اول، آبکاری گرم است که به آن فرآیند غوطه وری می گویند. این فرآیند سطح فلز را کدر می کند و در عوض مقاومت بیشتری به سطح می دهد. فرآیند دوم، فرآیند سرد است که به آن فرآیند الکتروگالوانیزه می گویند. این فرآیند باعث می شود سطح توری براق شود. توری سرندی گالوانیزه در سه سایز 8،10، 15 میلیمتری موجود است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد از آن بسیار استفاده می شود.
2-توری سرندی pvc: برای محافظت فلز در برابر رطوبت و خورندگی، با پلاستیک pvc پوششی برای سطح فلز ایجاد می کنند. این کار علاوه بر محافظت به زیبا شدن تور سرندی کمک می کند.
3-توری سرندی آهنی مفتول سیاه: در این توری، مفتول را آبکاری نمی کنند. به همین دلیل قیمت پایینی دارند. توری سرندی مفتول سیاه برای محیط گزینه مناسبی نمی باشد.
4- توری سرندی فولادی: این توری ها کیفیت و استقامت بالایی دارند و به خاطر جلوه زیبایی که دارند در حصار کشی، فضا سازی ویلا و مکان های گردشی استفاده می شود.
5-توری سرندی آلمینیومی: این توری مقاومت بالایی دارد و در بیشتر کارخانه ها و صنایع غذایی استفاده می شود. این توری ها وزن کمی دارند و به راحتی نصب می شوند.
6-توری غربالگری مسی: این توری از فلز مس ساخته می شود. قابلیت انتقال حرارتی بالا، مقاومت بالا، هزینه بالا، ویژگی های توری غربالگری مسی است.

انواع توری سرندی تولید شده در کارخانه

شهرآهن کارخانه تولید توری سرندی

شهرآهن بهترین کارخانه تولید توری سرندی در کشور است. در این کارخانه انواع توری سرندی با کیفیت تولید می شود. هم چنین شهرآهن یک وب سایت معتبر با پشتیبانی شبانه روزی دارد تا افراد بتوانند با مشاوران متخصص این مجموعه در ارتباط باشند. شهر آهن سابقه زیادی در زمینه صنعت فولاد کشور فعالیت دارد. شما با مراجعه به وبسایت می توانید انواع توری سرندی مرغوب شهرآهن را مشاهده و با خیالی آسوده خرید نمایید.