فروسیلیس غرب پارس

یکی از آمیژان های بدست آمده از آهن و سیلیسیم در طی فرایندهای پیچیده فروسیلیس یا فروسیلیسیم نام دارد. این محصول در گریدهای 70 و 90 درصد روانه بازار می شود. ترکیبات دیگری شامل آلومینیوم، کروم، کلسیم، منگنز، کربن، تیتانیوم و گوگرد نیز در فروسیلیس وجود دارند. فروسیلیس غرب پارس یکی از مرغوب ترین انواع این ماده در بازار است. در این مقاله از سایت خرید و فروش آهن آلات شهرآهن اطلاعات مفیدی را درباره این شرکت و محصولات آن بدست می آورید.

فروسیلیس غرب پارس

فروسیلیس غرب پارس ملایر همدان

شرکت فروسیلیس غرب پارس در سال 1390 سومین کارخانه بزرگ تولید فروسیلیسیم را احداث کرده است. از این رو این مجموعه به یکی از چندین شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه تبدیل شده است. به طوری که این مجتمع تولیدی با تکیه بر دانش و تخصص و همچنین تکنولوژی های به روز، توانایی تولید 12 هزار تن فروسیلیسیم را در سال دارد. البته این شرکت با توجه به داشتن دو واحد فعال قادر است که تولیدات خود را به 24 هزار تن در سال افزایش دهد.
فروسیلیس که محصول اصلی این موسسه است، مواد مورد نیاز کارخانه های فولادسازی و ریخته گری سراسر کشور را تامین می کند. یکی از محصولات جانبی شرکت فروسیلیس غرب ملایر میکروسیلیکا است که حدود 3600 تن در سال تولید می شود. این محصول جانبی نیز برای مصارفی همچون بتن سازی، تولید سیمان سبک، انواع سیلیکات، پودرهای شستشو و عایق و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. همچنین از این ماده به عنوان ماده ای کمکی در سیستم های محافظت کاتالیتیکی و جذب انواع یون ها در فرایندهای شیمیایی بکار می رود.

شهرآهن عرضه فروسیلیس غرب پارس

هنگامی که قصد خرید فروسیلیس را دارید، باید به کیفیت آن توجه داشته باشید. زیرا تولید فروآلیاژ با کیفیت مستلزم انجام مراحل پیچیده ای است که باید در تمام این مراحل استانداردهای خاصی رعایت شوند. بنابراین در صورت عدم دانش کافی در این زمینه باید از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. یکی از مراکزی که با خیال آسوده می توانید اطلاعات لازم درباره فروسیلیس غرب پارس را دریافت کنید، فروشگاه اینترنتی شهرآهن است. این مجموعه همچنین قیمت روز این ماده را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که محصولات ارائه شده در این وبسایت از بهترین تامین کنندگان کشور گردآوری می شوند؛ از این رو تمام آن ها از گارانتی تضمین کیفیت برخوردار هستند.
در ضمن متخصصان ما در مجموعه شهرآهن همواره به شما در خرید فروسیلیس با کیفیت کمک می کنند و شما را از مشاوره های تخصصی بی بهره نمی گذارند. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت ما اطلاعات مفیدی در زمینه میلگرد و دلایل کاهش قیمت میلگرد امروز به دست آورید. سایت شهرآهن به عنوان یک سایت معتبر شناخته می شود بنابراین شما می توانید محصولی مرغوب را با قیمت مناسب خریداری فرمایید. نحوه خرید فروسیلیس یا دیگر محصولات از این سایت بسیار آسان و تنها با چند کلیک صورت می گیرد. بنابراین برای خرید آلیاژ بدست آمده در ملایر، نهاوند یا هر شهر دیگری لازم نیست که به آن شهر بروید. شما ظرف مدت چند روز فروآلیاژ خریداری کرده خود را در محل مورد نظر دریافت می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروسیلیس و نحوه خرید آن یا سایر محصولات با کارشناسان شهرآهن در تماس باشید.